Maad

Ik wil begrijpen waar het om gaat. En dan niet alleen het mooie maar het totale plaatje. Snel het overzicht hebben van hele verhaal en dan samen schakelen om tot de kern te komen en op zoek te gaan naar de oplossing. Kracht, eenvoud en keuzes maken.


werk ︎
een plan,
een doel,
een visie,
een wens!
 

En nu?


Is het nodig om alles om te gooien? Alles anders te doen? Of kunnen we aan de knoppen draaien dat we op bestande fundamenten kunnen bouwen?

Nieuwe concepten, strategie en vormgeving. Als Art Director respecteer ik 'de bestaande collectie'. Hier zit vaak de unieke purpose. Opfrissen of een totaal nieuwe vorm, stijl of boodschap zal (nieuwe) doelgroepen aantrekken & markten kunnen veroveren. We gaan samen de nieuwe collectie maken.


Uitdaging:
• Creëren van nieuwe merken, bestande merken nieuw leven inblazen, styling, en branding(experience).
• Nauwe samenwerking met klanten. Vanaf het begin betrokken.
• Van grote lijnen tot compleet uitgewerkte en opgeleverde middelen.
• Creëren van de visuele taal die past bij de organisatie, doelgroep(en) en de boodschap.

Doel:
• Het maken en afleveren van merken, ontwerpen en middelen die direct ingezet en gebruikt kunnen worden.
• Verleiden, overtuigen en informeren.

Resultaat:
• Pragmatisch, functioneel en natuurlijk prachtige ontwerpen, merken en middelen.
• Tevreden klanten die weer verder kunnen bouwen met een nieuwe of herziende ‘collectie’.

Expertise:
• Art Direction & Vormgeving
• Snel tot de kern komen