Fintech

Making the invisible visible 



FinWat?  Het is zo onzichtbaar dat je denk dat je er geen gevoel bij kan hebben. Maar het zit overal om ons heen. Koppelingen, platforms, API’s. Alles ‘draait’ onzichtbaar op de achtergrond maar zit totaal verweven in ons dagelijks bestaan.

En precies daar wordt het spannend. Kan je na jaren van technische ontwikkelhoogstandjes je nog onderscheiden? Jazeker. En het is de hoogste tijd wil je meeblijven draaien in deze wereld die allang geen start-up meer is.
 

AcceptEasy, Fidor, BPC, RedSnap, Owlin 


 


AcceptEasy


Overal en altijd kunnen betalen. De betaalknop die via alle mogelijke kanalen verstuurd en ontvangen kan worden. Altijd veilig, altijd foutloos. Dit is handig voor de ontvanger maar ook zeker de verzender.  


De hoogstaande technische waaier van mogelijkheden voor verzenders is eindeloos. Doelgroepen, type betalingen en betaalmomenten kunnen zo verschillen dat hier zeker niet met één boodschap gecommuniceerd kan worden. Het is dus altijd maatwerk vanuit een hele veilige basis.

Uitdaging is om dit inzichtelijk te maken, met de corporate (internationale) uitstraling via alle mogelijk middelen en kanalen, intern en extern. 







 

Fidor


Re-Branding van de eerste online bank. Internationaal, hoofdzakelijk B2B en moet passen tussen andere B2C producten. 



BPC

Digital goes Urban, Digital Goes Rural, Experience the Ecosystem. De thema’s waar het nu om gaan in de digitale banken wereld. Hoe sluit je grote groepen aan op een ‘banking’ omgeving bijvoorbeeld in landen waar de dichtsbijzijnde bank 4 dagen lopen is en men helemaal nog geen bankrekening heeft? Of hoe sluit je een stad aan op één digitaal platform? Hoe geef je een menselijke maat aan deze mega projecten?


BPC Client Conference styling
Money 2020: Touchable & interactive booth
Digital goes Urban Survey